Aktualizacja / 24.08.2015


Witajcie po kolejnej przerwie... Tym razem to ja powróciłam do świata żywych! Mój komputer trafił do Mordoru i jakoś nie śpieszyło mu się z powrotem, ale na szczęście wszystko jest już pod kontrolą i możemy dalej kontynuować działalność. Chciałam bardzo podziękować wszystkim osobom z grupy, które tak ciężko pracowały pod moją nieobecność! Bez Was nie dalibyśmy rady! Jesteście cudowne!
Skoro mamy za sobą ten miły wstęp, możemy przejść do ciekawszej części, czyli do... no w zasadzie to sama nie wiem czego, więc może skupimy się na klozetach na przykład... Ostatnio oglądałam w telewizji Harrego Pottera i tam była taka scena, gdzie czarodzieje spuszczali się w toaletach, żeby dostać się do Ministerstwa Magii... To było obrzydliwe XD Podziwiam aktorów za odegranie tej sceny... Razem z dziewczynami z grupy stwierdziłyśmy, że jednak kibelki nie są takie złe... Zawsze można objąć taką toaletę w chwili rozpaczy, ona nigdy nas nie odrzuci. No, chyba że się zapcha, to wtedy może nas obrzucić czymś mało przyjemnym...
W ogóle mycie toalet to jest straszne zajęcie... Kto u Was sprząta kibelki? Lepiej mu za to podziękujcie, bo jest bardzo niewdzięczna praca... Jak ostatnio sprzątałam toaletę w domu, to robiłam to z odległości 2 metrów, przez kilka warstw ścierek...
W ogóle, wydawać by się mogło, że temat toalet nie ma żadnego związku z mangami... Nie ma? Ha, ha! Oczywiście, że ma! Ileż to scen w mangach shoujo rozgrywa się właśnie w toaletach? Zastanówcie się... Zazwyczaj są one miejscem gnębienia nieszczęsnych bohaterek, które w jakiś przedziwny sposób skupiły na sobie uwagę najpopularniejszego chłopaka w szkole, za co reszta dziewczyn chce się na nich odegrać grożąc im właśnie w toalecie damskiej. Tak więc zacznijmy doceniać to święte miejsce, świątynię dumania, ostoję spokoju i wewnętrznego wyciszenia...
Tak na pożegnanie chciałam bardzo podziękować Rąsi i Minachi, które dzielnie przyczyniły się do wydania aż trzech rozdziałów Koisuru Harinezumi! I jeszcze raz dziękuję całej reszcie grupy, która tak ciężko pracuje na nasz sukces! Witamy także nową członkinię, Momo, która będzie od dzisiaj zajmować się korektą.