Aktualizacja / 22.08.2016



Hejeczka, kochani! Wakacje wciąż trwają, a my mamy dla was kolejne rozdziały :3 Ci, którzy śledzą naszego fanpage'a na facebooku, wiedzą, że manga „Tonikaku Kimi ga" została zawieszona :c Ale za to ogłosiliśmy nowe tytuły! A dziś zaczynamy kolejną jednotomówkę „Hana o Meshimase" ^.^

Ostatnio w ogóle pogoda nie siadła w mojej okolicy, mało słoneczka, aby się wybrać nad wodę. Może ktoś złożył by mnie w ofierze Bogu Wody? :O A jak się już wybrałam, to myślałam, że zostanę morsem, ale nie takim z kłami i ogonkiem jak u syrenki. Chodzi mi o osoby hartujące się w zimnej wodzie. Oni to robią zimą, a nie środkiem lata jak ja! Tym się różnię. W sumie temperatura wody była tak niska, że nóg nie czułam [*]. Aż zwątpiłam w to, czy jest lato. Ale pozdrawiam kolegę, który cały się zanurzył xD  Mogę uznać śmiało, że jest hardcorem. 

Na sam koniec witamy sporo nowych osób!
Flrk -Typesetterka
Kyosen - Edytorka
Ringo - Typesetterka
Animanka - Tłumaczka
Respite - Tłumacz
Debesciak212 - Edytor
Hajime - Typesetter
Azumi - Tłumaczka
Karune - Korektorka
Midoricat - Edytorka
Gabi - Tłumaczka

Powiem Wam, nie spodziewałam się tylu ciekawych osób, tyle nowych rączek ^o^ I prawie każdy coś już zrobił :D Dziękujemy osobom, które zagłosowały w ankiecie na facebooku, będzie jeszcze aktywna przez jakiś czas ;)

Rąsia