Aktualizacja / 29.10.2017

Cukierek albo psikus☆゚.*・。゚━! No dobra, Halloween dopiero za 2 dni, ale czy chcielibyście tak długo czekać za nowymi rozdziałami? Duchy, demony, zombie, wampiry czy... czarownice - to zdecydowanie nasze klimaty! Osobiście kocham wszystkie historie o istotach nadprzyrodzonych, mogę bez końca czytać książki o krwiopijcach i nigdy mi się nie znudzą, choć część z nich posiada niemal identyczne wątki fabularne (mangi Shoujo również). Ale dość o konkurencji, książki o wiedźmach również mogą być wspaniałe. Ze swojej strony mogę polecić serię Tajemny Krąg. Wiem,  żadna nowość, czytałam jeszcze w podstawówce, ale dobrze wspominam. Jest nawet serial, możecie obejrzeć. Następnie oczywiście cykl naszej polskiej autorki Kwiat Paproci. Nigdy nie doceniałam  naszej rodzimej mitologii słowiańskiej, wielbiąc grecką czy germańską. A tu proszę! Strzygi, płanetniki, Swarożyc też mogą zainteresować. Okej, to nie wszystko, kilku tytułów w ogóle nie mogę sobie przypomnieć (zabijcie mnie), a były naprawdę dobre... Trudno. Rąsia mnie wyrzuci (żartuję, jestem w tej grupie niezbędna!), ale muszę też tu wstawić klasyk lat dziecięcych:

Kto też zbierał gazetki? :D 

Nie wiem, czy ktoś jeszcze pamięta początki naszej grupy, starą stronę i zakładkę "Redakcja", ale każdy z członków naszej grupy tworzył sobie fikcyjną  postać, wybierał moc i te sprawy. Ja byłam wiedźmą o ciemnofioletowych włosach, przesiadującą w wolnych chwilach na cmentarzu i pragnącą wskrzeszać umarłych XD. Zaś każdy, kto do nas dołączył, otrzymywał od Mizu zaklęcie na przywołanie pięknego młodzieńca. Dowód? Proszę bardzo.

Dla Shai
Moja kochana nieśmiała siostro!
Tworzę Ci zaklęcie z faceta na ostro!
Nawołuję do pana konkretnego,
tego wielce baśniowego!
Życzę pana o dużej inteligencji,
i wielgachnej pensji!
Boy'a tego, co to jest ogromnym otaku 
i chętnie za Ciebie nadstawi karku! 
Mięsko to zaiste wielce w książkach zaczytane,
Twojego męskiego ideału istne odbicie lustrzane!
Dodatkowo w pakiecie wygląd nieprzeciętny,
jego charakter bardzo namiętny!
Przybywaj chyżo zatem, 
bo pocisnę batem!

Dla Momo
Moja kochaniutka Momo 
co to nie ogląda nigdy "Domo" ! 
Całą sobą Salmonellę tą przyzywam 
i nad ideałem twego mięsa pogdybam!
Inteligentny to rzecz oczywista 
ale bez oprogramowania WinVista! 
Tolerancja na mangę i animę jest koniecznie wskazana, 
a twa miłość na wieki będzie mu oddana! 
Przystojny facet z niego będzie 
zabierze Cię z chęcią wszędzie! 
Do tego dżentelmen punktualny 
z niego niesłychany i jeszcze tak wysoki że ło rany! 
Pantoflarzem się nie okaże 
więc nawet nie myśl o jego karze! 
Ani trochę nie za stary, 
za to ma szerokie bary!
Wierny niczym najlepszy przyjaciel, 
a jeśli Cię skrzywdzi to go chwycę za gardziel!

Halloween to niewątpliwie nasze święto~~! Okej, muszę przejść do spraw organizacyjnych. Zatem dołączyła do nas nowa osóbka, która na tę chwilę zajmie się tłumaczeniem mang Suijin no Ikenie oraz Online. Jest nią Pietrzu7!!! Witamy serdecznie, dostałeś dwie z moich ulubionych mang, więc mam nadzieję, że teraz będą częściej wychodzić (do tej drugiej potrzebujemy typesettera, ktoś coś?).  Czuj się w Mahou jak u siebie, cyrograf podpisany ^^.
Wydajemy dziś nasz ostatni (!) plan. Widok pustej zakładki "Planowane" po prawie 3 latach istnienia grupy to wielkie wow. Zawsze było coś do robienia w przyszłości, ale wygrzebaliśmy się :D! Chyba zaraz będę musiała się ulotnić, bo gadam z Rąsią na Discordzie i właśnie śpiewa mi jakieś "Chodź ze mną do łózka". Pomocy!
No i jeśli chodzi o Ashita no 3600-byou, pojawia się tam element fantasy, więc zachęcam gorąco do przeczytania. Czegoś takiego jeszcze u nas nie było! *muzyczka jak z Telezakupów Mango*.



/Minachi

Czytaj Dalej

Aktualizacja / 01.10.2017


















Czeeeść! Miałam zacząć pierwsze zdanie od zrelacjonowania Wam dzisiejszej pogody, ale jaka jest, chyba każdy widzi, poza tym to będzie lamerskie. Na szczęście przed chwilą opróżniłam opakowanie ciastek, które nie tylko osłodziły mi życie, ale dodały weny twórczej, zatem pora działać. W dzisiejszej aktualce debiutuje nasz nowy projekt, Horror Mangaka no Bonou, opowiadający romantyczną historię miłości dwójki *nagły napad kaszlu*... ekhem, bohaterów... To pierwsza manga z gatunku yaoi, którą wzięłyśmy pod nasze skrzydła, jest ona propozycją jednej z naszych tłumaczek z japońskiego. Mamy nadzieję, że trafi do szerokiego grona odbiorców! ♥ Jak to ujęła Rąsia - poszerzamy horyzonty.
Wypadałoby mi napisać troszeczkę o swoim życiu, ostatnim razem, gdy skrobałam kilka słów do aktualki, poruszyłam tysiąc tematów...  Zatem przez dłuższą część dzisiejszego wcielałam się w rolę Lary Croft i przeszukiwałam już wcześniej odwiedzone lokacje w oszukiwaniu pozostałych reliktów czy geoskrzynek (tak, tak, teraz nadszedł u mnie sezon na Tomb Raider), ale na dzisiaj już starczy, muszę się jeszcze trochę pouczyć na poniedziałek i może porobić coś dla grupki... Dzień jest zdecydowanie za krótki (zostawię to zdanie, nie czuję, że rymuję ;>), abym zrobiła wszystko, co mam zaplanowane, a moja lista gier/filmów/książek/seriali/miejsc wartych odwiedzenia naprawdę nie ma końca. Hm, w piątek byłam na łódzkim festiwalu świateł. Pomijając tłumy, w których czuję się niekomfortowo i dla mnie jest to na minus, myślę, że warto się tam wybrać, bo jest na co popatrzeć :D. Wieczorkiem miałam wybrać się do kina (ale oczywiście skończyło się na planowaniu xD) i w końcu obejrzeć To, nie czytałam oryginału Stephena Kinga, ale film zebrał bardzo dobre opinie, a lubię takie seanse (co innego, jakbym rzeczywiście miała przez coś takiego przechodzić, o rany... choć prawdopodobnie nie zginęłabym pierwsza, jakoś daleko mi do zadawania pytań w stylu "Jest tam kto" albo uciekania do ślepych zaułków we własnym domu). O kurde, czemu moje ostatnie aktualki przypominają mi tylko o tym, czego jeszcze nie zrobiłam... :| mogłabyś na przykład zrobić te zadania z matmy, leniu. 


Nowy tomik Seirou już w sprzedaży w Japonii, a na okładce wiecznie sfochowana Grażyna i zadowolony z siebie Janusz, poznajecie?

Okej, koniec monologu wewnętrznego, miejsce zapełnione, ściskam Was cieplutko i zostawiam z nowymi rozdziałami. W najbliższym czasie nie będą one dostępne na czytniku, ponieważ hosting nas nie lubi. Dajcie znać, co sądzicie o nowym projekcie! :)

Czytaj Dalej

Aktualizacja / 20.08.2017


Witajcie, drodzy leniwce, w ostatnie dni wakacji! Łapcie ciepełko póki możecie! Mamy dla was już ostatnią wakacyjną aktualkę, a w niej kolejne rozdziały mang. W końcu udało nam się wypuścić jeden z naszych już zakurzonych planów, nasz pierwszy josei „Love Rerun". Kim jest Mina? (nie, nie ta Mina co pisze aktualki) Co jej się przytrafiło? Czy ogląda telenowele brazylijskie? Tego dowiecie się po przeczytaniu pierwszego rozdziału. Mamy też nowinę na temat mangi „Sekirara ni Kiss" bardzo przepraszamy, że nie pojawiła się od dłuższego czasu. Jest to spowodowane wieloma sprawami. Lecz jeśli chcesz nam pomóc przyśpieszyć prace nad tym projektem, dołącz do nas!

Teraz trochę inne tematy, ekhem...wiec z tego miejsca pozdrawiam wszystkich woodstockowiczów, wszystkich tulaśnych ludków, Hare Kryszne i ludzi stojących tam w kolejce po jedzenie oraz wszystkich w transie manta jogi! Polecam każdemu wypad na te kilka dni i na całkowite zluzowanie, atmosfera jest tam cudowni, koncerty jeszcze lepsze, kolejki do toitoików... oczywiście też xD
A i jeszcze jedno...Zaraz będzie ciemno!

/Rąsia
Czytaj Dalej

Aktualizacja / 22.07.2017


Hejeczka! 
Jeśli ktoś dzisiejszego wieczoru ma ochotę na spaghetti, to zapraszam do siebie – nagotowałam na jakieś sześć osób, a ostatecznie kolację zjadłam w dwójkę z bratem… Do tego sama zostawiłam pół talerza. Zawsze mam tak, że jak coś gotuję, to najadam się samym zapachem. Mam też zwyczaj nakładania ludziom za dużych porcji, więc spokojnie jak na wojnie – przy mnie nie zgłodniejecie (ani nie schudniecie :D). Rąsia wrzuciła dla Was już wszystkie rozdziały, niestety nie ma weny twórczej i poprosiła mnie o pomoc. Właściwie to mogłaby Wam zaspoilerować oglądaną przez siebie ostatnio Grę o Tron, na pewno bylibyście szczęśliwi! Żartuję, jest dopiero na 3 sezonie, więc to raczej ona powinna uważać  na czające się niczym ona sama w krzakach (uwierzcie albo nie, ale swojego czasu słynęła jako największa stalkerka w naszej grupie… nawet na Cards Against Humanity w talii była poświęcona temu karta… tak jak tańczącej pod Biedronką Toffeehaluce czy stanikowi Minachi, heh…) spoilery. Wraz z Rąsią gramy ostatnio w Tales from the Borderlands. Wcielamy się tam w bohaterów zamieszkujących planetę Pandora – Fionę (zawodowa złodziejka) oraz Rhysa (pracownik korporacji Hyperion). Każdy nasz wybór niesie ze sobą konsekwencje, więc pracujemy na swoje szczęśliwe (albo i nie) zakończenie.  Na tę chwilę fabuła wydaje mi się wciągająca, a na szczególną uwagę zasługuje wyważony i dobry humor, zatem mogę śmiało polecić. Poza tym, przedwczoraj przeczytałam 13 Reasons Why i z tego co wiem, książka bardzo różni się od serialu, więc chyba sięgnę też po drugą opcję dla porównania. Zaczęłam też Dziecko Odyna. Książka zapowiada się wyśmienicie, niestety najpierw obowiązki, potem przyjemności – czeka mnie jeszcze Wesele Wyspiańskiego. Zatem przez następne dni będę się męczyć z delektować klasykiem literatury polskiej!   Skoro już moja aktualka zawiera same rekomendacje,  to przez dzisiejszy dzień cały czas słucham Quebahombre od Quebo (Zatłoczoną ulicą miasta, pędzi samotnie wolny człowiek… Jeśli chciałbyś mu cokolwiek zabrać, to nic nie ma przy sobie… Kojarzycie? Teledysk jest kręcony w Meksyku i jest wprost przepiękny! :D). No i jeszcze polecam pierwszą solową płytę Harry’ego Stylesa, szczególnie promującą ją balladę w stylu glam rockowym   Sign of the Times oraz Sweet Creature.
Coś mi się wydaje, że czekacie na rozdzialiki… A ja przez kilkanaście minut pisania tej aktualki zahaczyłam o temat gotowania, seriali, gier, książek, rapu i rocka. Cała ja – jestem mistrzynią w szybkim przeskakiwaniu od tematu do tematu. To jeszcze pozwolę sobie powitać nasze dwie nowe Czarownice – Nanę (typesetting) oraz Ravel (edytorka, tłumaczka). Mam nadzieję, że jest Wam z nami dobrze, a zapał do pracy nigdy nie zmaleje! (*´▽`*)Obie debiutują w tej aktualce. Dziękuję, że dołączyłyście, dziewczyny! <3 Na moje podziękowania zasługują właściwie jeszcze dwie osoby, pierwszą z nich jest opiekun starego czytnika. Sebastian, jesteś wielki (oboje wiemy, że tak nie do końca wielki, ale ładnie to wygląda xD)! No i osobie, która pomogła nam z nowym czytnikiem. Dzięki wszystkim~~~.

W imieniu grupy przepraszam wszystkich fanów Attaque, dziś wyjątkowo nie czeka na Was żaden rozdział :(. Obiecujemy poprawę!

/Minachi

Czytaj Dalej

Aktualizacja / 05.07.2017



Siemaneczko! Dzisiejsza aktualka jest kompletnie nieplanowana. Pomyślałyśmy, że większość Czytelników częściej odwiedza naszą stronę w sezonie wakacyjnym, a z braku laku zadowoli Was nawet taka skromna porcja rozdziałów. ;D
Umówiłyśmy się z Rąsią, że po napisaniu aktualki wreszcie zabierzemy się za grę Dangan Ronpa 2. Ja już jestem w połowie rozrywki, więc śmiało mogę powiedzieć, że w porównaniu z pierwszą częścią gry można lepiej poznać postacie i przebieg zbrodni/sprawcy są mniej przewidywalni. Polecam Wszystkim serdecznie, anime do gry się nie umywa.

A oto rozdziały. Bierzcie i pijcie z tego wszyscy, albowiem Adminki planują wziąć urlop. :>

Czytaj Dalej

Aktualizacja / 18.06.2017


Obrazek z Bogiem Wody dla zmyłki, albowiem aktualkę przejmuje dziś Rąsia i jej nowa miłość.


Witam na zgromadzeniu narkobaronów! Ta aktualka jest na wielkim haju pędzona, hehehe... Od dziś porzucamy tematykę związana z mangami, a zaczynamy z kokainą! Wiem, że się cieszycie. Zapytacie czemu? Skąd taka nagła zmiana? Cóż takiego się stało, że rzucamy nasz drogocenny bezpłatny biznes? Otóż za lasami, za górami i tak dalej...mieszkała sobie pani kebab i stwierdziła, że trzeba zmienić coś w swoim życiu! Dokonać niewiarygodnych rzeczy! Że właśnie ona może przesuwać góry, lasy, ale myśl ta trwała zaledwie 5 sekund. Włączyła serial i wtedy zaczął się jej nowy rozdział w jej nudnym życiu, czyli miłość do „Narcosa". Dla niewtajemniczonych serial opowiada o kokainie i Pablo Escobarze, czyli wszystkim znanym narkobaronie z Kolumbii, który w sumie zapoczątkował tworzenie kokainy na dużą skalę. Pozdrawiam z tej strony wszystkich, którzy zakochali się w tym serialu jak ja oraz czekają na 3 sezon. Zachęcam do oglądania nie tylko ze względu na historię (choć jest rewelacyjnie pokazana), ale również dla muzyki. Tła, które oczarują nawet osoby niezbyt pałające chęcią do tej fabuły. Hiszpańskie klimaty i te szmery bajery, film oparty na faktach w dużej skali. więc no wątek edukacyjny można powiedzieć, że też jest. Dlatego co wam możemy powiedzieć? Oglądajcie i zobaczcie ociekający zajebistością serial! No ale oczywiście po przeczytaniu rozdziałów od nas. Niestety nie mamy nic o kokainie ani cokolwiek o tym biznesie, choć myślę, że przeżyjecie. Na zachętę mamy dla was piosenkę z serialu, która mi i Minie zapadła w ucho. Słuchałyśmy jej podczas robienia rozdziałów, czyli...długo.



Była krew, pot i łzy, ale... wspólnie z grupą Tora Scans udało nam się zakończyć projekt Kakugo wa Iika Soko no Joshi. Dziękujemy bardzo za owocną współpracę. Chętnie podejmiemy się następnej w przyszłości (choć może teraz coś poważniejszego?)! ❤⃛ヾ(๑❛ ▿ ◠๑ )
Z życia grupy - wreszcie uzupełniona została zakładka "O nas", znajdziecie tam trochę informacji o naszej aktualnej oraz starej ekipie. Naszym najnowszym nabytkiem jest Fumiko. Zdecydowała się ona zgłębiać tajniki typesettingu (który, wbrew pozorom, nie jest taką łatwą sprawą!). Mamy nadzieję, że czujesz się dobrze w naszych szeregach, a praca nad mangami sprawia ci niemałą przyjemność. ♡
Zatem zachęcamy do kliknięcia TUTAJ i poznania nas bliżej! Ślicznie dziękujemy za każdy głos w ankiecie. Robimy tyle, ile możemy, aby spełniać Wasze życzenia, choć zwykle brak rozdziałów danej mangi przez dłuższy czas jest uzależniony od czynników nie do końca od nas zależnych, na przykład od życia prywatnego danego członka obsady projektu (są rzeczy ważne i ważniejsze, a praca, nauka, rodzina czy zdrowie z pewnością do takich należą). W wakacje postaramy się, aby aktualki pojawiały się tu częściej. ♡・*。゚o。

/Rąsia&Mina
Czytaj Dalej

Aktualizacja / 01.05.2017


Witajcie, drodzy Czytelnicy! Wreszcie skończyła się piękna zima tej wiosny i dla was, a szczególnie maturzystów, mamy nowe rozdziały. Wiemy, że przed maturą robi się zazwyczaj to, co jest najważniejsze na przykład przekraczanie granic internetu, oglądając choćby beczącą kozę w rytm hitów. Mamy nadzieję, że niepotrzebna była modlitwa za was na ten jakże ważny dzień...tak jak było w mojej parafii. W każdym razie powodzenia kochani! ^.^

No i jeszcze na koniec chamska reklama~~ Twoje życie nie ma sensu? Myślisz żeby zostać stonką ziemniaczaną? A to wszystko dlatego, że masz bóle głowy od głupich błędów? Chcesz więcej rozdziałów mang, na które czekasz? Nic prostszego! Zajrzyj już dziś do pierwszego maila i zgłoś się do grupy Mahoutsukai! Ta grupa zmieni twoje życie i nie tylko! Wiele Polaków sięgnęło w głąb internetu i przybyło do tej czarodziejskiej krainy! Bądź jak Mania, Kami i Hekmatyar. Mania od dziś wie, jak tekst powinien wyglądać, a Kami i Hek zostali edytorami. Polub leczo z kaszą i wybierz Mahou! No to na tyle, sayonara kochani!
/Rąsia

Czytaj Dalej

Nowinki!

Hejcia! Chyba każdy słyszał o smutnej sytuacji z Centrum Mangi :c Po całym tym zdarzeniu stwierdziliśmy, że czas założyć czytnik! Udało nam się to dzięki pomocy kilku osób, którym za to bardzo dziękujemy :3 Niestety okazało się, że jeden rozdział Kinkyori Renai i pierwszy rozdział Kakugo wa Iika poszły się bujać, ponieważ grupy, które je robiły nie mają już do nich linków. Ale spokojnie, drodzy czytelnicy, uzupełnimy je i w przyszłości będziecie mogli czytać mangi bez dziur. ^.^  Nie przedłużając łapcie linka do czytnika! *Czytnik*

/Rąsia

Czytaj Dalej

Aktualizacja / 25.03.2017


Witajcie, Kochani, w ten piękny, wiosenny (ta, jasne…) dzień .*・。゚! Minął już miesiąc od czasu, kiedy ostatnio zapodaliśmy Wam nowe rozdziały i obchodziliśmy drugie urodzinki grupy. Dziś światło dzienne ujrzy pierwszy chap już od dawna planowanej przez nas mangi Fujiwara-kun wa Daitai Tadashii. Jest to kolejne dzieło Hinachi Nao, autorki bardzo chętnie czytanego (uwaga, potwierdzone info – w końcu analizujemy wyniki ankiety w bocznym panelu :D przez Was Koisuru Harinezumi! Wierzę, że już od pierwszego rozdziału pokochacie tę mangę o(≧∇≦o).


Jeśli chodzi o rok bieżący, planujemy wydać zaklepane dotąd przez naszą grupę mangi oraz skupić się na trwających już projektach. Co za tym idzie, nie będziemy już zaczynać niczego nowego (chyba, że będzie to króciutka manga, maksymalnie jednotomowa). Z postanowieniami bywa różnie, ale jak na tę chwilę nie wzięliśmy niczego nowego pod nasze skrzydła od ubiegłych wakacji.
Mam nadzieję, że nikt nie czeka na Kannę to Decchi (a nawet jeśli czeka, to niech się nie przyznaje, a przede wszystkim – proszę mnie nie bić ani nie szantażować, sprawne kończyny oraz odrobina mózgu są niezbędnym narzędziem w Typesettingu). Strasznie opornie idzie mi praca nad tym projektem, przystojny stolarz nie jest chyba w wystarczającym stopniu przystojny… I tak, można zachwycać się pikselami – mnie osobiście zdarza się bardzo często XD.


Zanim oddam głos Rąsi, która chce się Wam czymś pochwalić, pragnę wznieść uroczyste modły do wszystkich tych, którzy lubią innych poprawiać (np. błędy językowe hejterów w komentarzach). Większość mang stoi, ponieważ nie ma do nich korektora. Nie wahajcie się wypełnić testu, jeśli tylko czujecie się na siłach. Nuż, widelec się uda i zasilicie nasze szeregi! 

Otóż jeszcze tak do 1 popołudniu nie miałam zajęcia, które sprawiło mi taki zaciesz. Przygotowałam najgorsze ciuchy, oczywiście,  jak na prawdziwą kobietę przystało, ciężko było takie znaleźć. Naszykowałam się, że to nie raz mnie zaboli. Tak... za mną pierwsza nauka jazdy na crossie :D Ogólnie polecam taką machinę śmierci, mordka się tylko uśmiecha :D

A na sam koniec życzmy wszyscy sto lat dla naszej jubilatki!
Otóż dzisiaj(no wczoraj, ale cii) nasza wierna towarzyszka w boju, czyli Tofiś  miała urodziny *^*. Od całego zespołu życzymy ci dużo zdrowia, szynki 5 kg, albo nie 10 kg! Wymarzonego boya, świetnych rapsów i więcej zajebistych ciast, abyś mogła nas utyć xD





/Minachi&Rąsia
Czytaj Dalej

Aktualizacja / 23.02.2017


Hejcia! Witamy Was wszystkich na gali wręczenia Złotych Wiedźm. To pierwsza taka uroczystość, choć z dniem dzisiejszym mijają już dwa lata od założenia grupy. Jakże pamiętnego 23 lutego narodziła się z czystych pokładów zajebistości nasza ekipa. Niegdyś żadna z nas nie była godna dzierżenia w swoich rąsiach tej zacnej rzeźby. Pragniemy wszem i wobec powitać w pierwszej kolejności osoby wspierające naszą żmudną pracę, szybszą i doskonalszą od pracy budowlańców: wyznawców szynkanizmu, fanów Bollywood, nieśmieszne wiedźmy i wiedźminów, zacne dziewoje, posiadaczy passerati i lanosów, osoby które boją się wielkich pączków, osoby obchodzące 14 lutego z lodówką-senpai, posiadaczy księgi zasad ortograficznych, koneserów sztuki mangowej i ludzi kebabów! Witają Was z tej strony Rąsia aka Gonzales Papagai i Mina aka Śmietana 17%, w drugą rocznicę istnienia grupy Mahoutsukai! Motywem przewodnim będą... uwaga... wiedźmy! Kto by się spodziewał...

Wczoraj wielki, słodki pączek zapakował nam rozdziały, które mogą tak samo przepysznie smakować jak on :3. Niestety, z pączusia została dziś tylko śmietana :o. Mamy dla Was dłuuuugo wyczekiwane Barairo no Yakusoku, ma 100 stron, więc to prawie jak dwa rozdziały (pozdrawiamy osóbkę, która dała nam motywacyjnego kopa, prosząc o tę mangę w komentarzach do poprzedniej aktualki <3). Skończyliśmy również Hana o Meshimase! Jak pewnie wiecie (albo jesteście źli i nie śledzicie nas na Facebooku... W każdej chwili możecie to zmienić i otrzymać rozgrzeszenie) z naszego fanpage'a, Nakanmon! również trafił do grupy projektów zakończonych, dziś oficjalnie to przypieczętujemy :D. Oczywiście inne mangi też zbliżają się coraz bliżej końca, ale to jeszcze nie ten moment, musicie być cierpliwi. Powoli też kończymy wydawanie zalegających od x czasu planów - w tej aktualce prezentujemy one-shot Kuji no Hito.  Wszystkie rozdziały zostały już są wrzucone, więc śmiało możecie je pobierać. Dziękujemy całej ekipie za trud włożony w pracę nad projektami, bez Waszych pracowitych rączek dzisiejsza aktualka świeciłaby pustkami.  Koniec przynudzania, czas na rozdanie statuetek... ♥

Werble, proszę! *werble*
- Statuetka Najbardziej Ociekającej Zajebistością Osoby trafia do... Jesteś gotowa, Mina?
- Nie mam pojęcia kto to.
- O mój Boże, to ja!
- Emn, tak? No to moje gratulacje.
- Tobie również się należą, ponieważ Ty również ją otrzymałaś. Właściwie to cała ekipa dostała *trololo*, Gratulacje!

A teraz trochę dla śmiechu pokażemy nieznane oblicze byłych i obecnych członków naszej grupy. Niektóre pochodzą ze znanej chyba już wszystkim kultowej gry internetowej, w którą uwielbiamy grać (szczególnie wtedy, kiedy mamy dużo do roboty w grupie).







Każdy czytelnik Haru x Kiyo bez problemu zrozumie, co kryje się za drugą kartą :").

Na zakończenie  chciałyśmy jeszcze powiedzieć, że dziękujemy również Wam czytelnikom, dzięki temu, że czytacie, piszecie komentarze, wspieracie, nawet proste pytanie, kiedy coś wyjdzie jest motywujące! A jeżeli macie czas i sądzicie, że i wy chcecie mieć taką statuetkę w kolekcji może  w wersji wiedźma-bollywood zgłoś się do nas! Potrzebujemy rąk od korektorów po typesetterów!
Miłego czytania!

/Rąsia&Minachi

Czytaj Dalej
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Copyright mahoutsukai-scans