Smutna wiadomość /21.10.2018




 Niestety raz na jakiś czas dostaję smutne wiadomości.
Kto by się spodziewał, że na pierwszym roku studia okażą się trudniejsze, niż się zakładało, nie? XD
Tak więc dostałem dzisiaj informację, że Mina (nasza kochana adminka i korektorka) jest zmuszona zrezygnować ze skanlacji. Bardzo nam wszystkim smutno, ale plus tego taki, że mam teraz pełnię władzy. Niech żyje król! :D
Drugą osobą, którą nas opuszcza, jest Pietrzu (zobaczysz, naślę na ciebie fanów Suijina za porzucenie tłumaczenia). Szkoda, bo ubywa nam faceta (choć zależy, jak na to paczać), a baby i tak stanowią większość ;(. Gdzie ta „tolerancja plemników" (jak to powiedziała Natka XD) ja się pytam?!
Obojgu życzę powodzenia oraz mam nadzieję, że jednak nie będzie to rozstanie na długi czas i powrócicie do nas z ogromnymi pokładami energii. A my musimy trwać dalej i płynąć przez te niezbadane wody skanlacji na naszym wspaniałym statku Mahoutsukai (fart, że to nie Titanic).
Niby mogę sam wpadać na pomysły i zarządzać grupą, ale fajnie jest mieć z kim pogadać o tym, co można by zrobić. Wiec pozostanę tym jedynym adminem z niepodzielną władzą (alfa i omega normalnie), lecz jako swoich  doradców (chciałem napisać pomagierów lub przydupasów, ale by się obrazili) mianuję Nakato, Norę i Gerasika (bo jest nas niewielu facetów, a poza tym to taka lekka łapówka, aby siedział w grupie ;) ). Więc od dziś trujcie im dupy, jak macie problemy :D. A na Pietrzu polujcie w Poznaniu, wy kochani fani Suijina :D.
Na pocieszenie dodam, że wczoraj dwie mangi zostały udostępnione, a widzę w grafiku, że lada moment kolejne się pojawią.
~Pesip