Specjalna aktualka /15.10.2018


Cześć i czołem, dawno się nie słyszeliśmy!
Z okazji zakończenia manhwy Attaque (oklaski) mam dla Was specjalną aktualkę. Nie musicie się obawiać, nie bedzie tak długa jak poprzednie ;).
Dziękuję bardzo wszystkim, którzy pomogli przy manhwie. To Wasza zasługa, że byliśmy w stanie doprowadzić ją do końca. Brawa i wielki DZIĘKI.
No i co, to już koniec…? A nie, jeszcze garstka informacji. Do naszej ekipy dołączyli (tudzież zechcieli nas wspomóc) Kuroyuki, Arlin, Gerasik1999 i ostatnio Mikki. Dziękuję za wybranie naszej grupy i pomoc z pozbyciem się tych problem-… Eee, znaczy się w dokończeniu mang.
Rekrutacja trwa. Zapraszamy wszystkich, młodych i starych, bez doświadczenia i z doświadczeniem. Jestem wdzięczny za pomoc nawet z tylko jedną mangą.
Co do naszych jointów, to troszkę się przeciągają. Przepraszam za to, ale nic nie poradzę na zaistniałe ostatnimi czasy problemy.
Hmm… Czy ja Wam o wszystkim powiedziałem…? Trudno, najwyżej dowiecie się na fb. Zaglądajcie i polecajcie nas swojej rodzinie oraz znajomym. Szwagier brata siostry od strony matki znajomego psa sąsiada za siódmą chatą wuja też jest u nas mile widziany :D.
Trzymajcie się i do następnej specjalnej aktualki, która już się zbliża ;).
~Pesip