Aktualizacja /08.08.2018



Witaj, zagubiona duszo, w mym mrocznym królestwie wypełnionym magią. Wyzbądź się 
swej czystości i dołącz w szeregi mej armii mroku, i wielb swego władcę.

Dobra, starczy, bo mi więcej nie pozwolili się rozwinąć :’( [Człowieku, to ma dwie strony prawie, po cholerę chcesz się jeszcze rozpisywać? - Klątwa
]

Wyjeżdżaliście gdzieś? Wypoczęliście? Mam nadzieje, że w podróży mieliście jakąś naszą mangę do czytania.

Ja byłem nad naszym kochanym morzem. Jak zwykle trafiłem na upały (normalnie uwzięło się na mnie to słońce). Pomimo urlopu i ze sporymi trudnościami z netem, starałem się nawiązać kontakty ze stronami poświęconymi anime i mandze. Rezultat można zobaczyć w buttonach.

Zgodnie z poleceniem sugestią Miny, przekazuję wam być może dobre wieści (wiecie, wolę to napisać, bo ona pracuje w rzeźni i ma tasaki, a ostatnio też się chwaliła, co za noże ma w domu). Nasz joint z Tygryskami (Staszeq, świetnie ci idzie, ale weź mniej tych yaoi, a więcej normalnych mang
[NOPE. NIE ZGADZAM SIĘ. - Klątwa]) KAKUGO WA IIKA SOKO NO JOSHI otrzymało film live-action. Coś tam kojarzę z zawartości mangi, ale gdybym miał pamiętać wszystko ze swojej listy MAL, to by mi głowa eksplodowała (jak mnie znajdziecie, to zaproście do znajomych, bo nie mam za wielu :( ) [Nie. - Klątwa].  Z ostatniej chwili! Dostałem informację że powstał film live action na podstawie mangi SORA WO KAKERU YODAKA.

Co by wam tu jeszcze sprzedać? Hmm...
O, wiem! Mamy nowych ludzi, Yoon (Tłumaczka), Wazniak69 (Edytor na zlecenie), Nakato (Wszystko), lola (Type), Kmiot (Edytorka), Hino (Edytorka), oficjalnie witam i zostawiam was z naszymi czytelnikami (nie bić się w kolejce po autograf).

Cieszy mnie fakt przeżycia (lolę pewnie też) QC robionego przez Mrine. [To JA się cieszę, że przeżyłam wasze type. - Klątwa
] Zachęcam masochistów, będziecie czerpać z tego przyjemność. Napracowała się, wszystkie chaptery była pod jej lupą.

Na fb prowadzony będzie cykl „Polecane przez Maho”. Zachęcam do zapoznania się z naszymi propozycjami (polecamy to, co sami czytaliśmy).


Rekrutacja trwa nadal, tym razem potrzebuję osób do wstawiania tekstu (Typesetting).

Otwieramy dla was grupowego discorda.

Wielkie sorry do korektorów, że wam się obrywa, a w większości była to moja wina.
Cóż... bywa xD

Się rozpisałem, ale w takim towarzystwie to aż szkoda kończyć. Ciekawe komu by tu dać sprawdzić moje błędy (już coś czuję, płacz i wypalanie oczu). [Mi. Nie ma płaczu, ale jest wkurzenie na ten twój potoczny styl pisania… Choć może niektórym on się podoba? - Klątwa
]

Brakuje kilku chapterów wymienionych w aktualce, ale zostaną dodane jak najszybciej, więc spokojnie.

Do zobaczenia później (nie bójcie się pisać do nas, my nie gryziemy. Chyba). [Nie gryziemy. Robimy coś o wiele gorszego. - Klątwa
]

Pesip